Ευδαιμονία! Αν δε σου δείξω τι θα πει καλοκαίρι δεν θα καταλάβεις…



Καϊμάκι παγωτό και βυσσινάδα. Σαν τα χελιδόνια ξανάρθα κι εγώ…
Να χτίσω τη φωλιά μου σε αγκαλιές της θάλασσας και της γης.
Σαν τα μικρά παιδιά που μετρούν παγωτά…
Με θαμπώνει ο ήλιος, μα μ’ αρέσει να καίει το δέρμα μου…
Καλοκαίρι… το θέρος…Της καρδιάς που γλυκαίνεται στα δροσερά σοκάκια της Πάργας.
Η θερινή εποχή, ο καλός καιρός που περίμενες τόσο… Ήρθε!
Όσα λεξικά κι αν ανοίξεις, αν δεν σου δείξω τι θα πει καλοκαίρι δεν θα καταλάβεις…
Μ’ αρέσει εσύ να με ξεφυλλίζεις και εγώ να σε περιμένω. Για μια βουτιά στα νερά του Αγίας Παρασκευής. Φόρεσα το λευκό μου φουστάνι και έβαψα τα χείλια μου ροζ… καλοκαιρινά…
για να σου δίνω δροσερά φιλιά στα Άνω Πεδινά. Το ξέρω πως θες… 
Έλα…Θα σε φιλοξενήσω εγώ και ας μη σε ξέρω…Γιατί μ’ αρέσει να γυρνάμε μαζί…Σε μέρη που ξέρω και θέλω να σου δείξω. Να νιώσεις την δροσιά της πέτρας. Θα σου δείξω και γαλάζια και πράσινα νερά να κολυμπήσεις. Και χρυσαφένιες παραλίες θα σου δείξω… να λιαστείς και να γεμίσεις αλμύρα το κορμί σου…
Τι ωραία που είναι τα φιλιά με την αλμύρα του Ιονίου…Δεν θα μου κουραστείς! Ταξίδια της ψυχής…Ταξίδια του νου…Θέλω μαζί μου να’ σαι κι όχι αλλού! Στις «πισίνες» θα σε πάω να δεις… Να δεις με τα δικά σου μάτια πως η πέτρα και το νερό, κάνουν χώρο και σε  περιμένουν να βουτήξεις…Τι γλυκιά ευφορία! Ναι… Μ’ αρέσει να γλυκοξενυχτάμε τα βράδια σε bar και ταβερνάκια και αυλές… Και να λέμε κουβέντες ως το πρωί… Κι ύστερα…Ύστερα μ’ αρέσει που με κρατάς απ’ το χέρι σε αυτά τα λιθόστρωτα με την ανώμαλη επιφάνεια… Μ’ αρέσει που με πας απ’τα καλντερίμια για να δω την αυγή…Καλοκαίρι αλλιώτικο… Φόρεσα κι εκείνο το βραχιόλι που μου έφτιαξες στη Λευκάδα. Άγιο χώμα. Άγιες αμμουδιές.
Όσο κι αν ψάχνουμε αλλού… Μάθε πως ο παράδεισος είναι εδώ… Είναι δίπλα… Αρκεί να γυρίσεις το βλέμμα και να δείς.. Άσε με να σε κοιτώ… Είναι γιατί σ’ αγαπώ…

Τελευταία σελίδα - Έκδοση Seasons Summer 2009

Σχόλια

  1. "Όσο κι αν ψάχνουμε αλλού… Μάθε πως ο παράδεισος είναι εδώ… Είναι δίπλα… Αρκεί να γυρίσεις το βλέμμα και να δείς.."
    Πολύ εύστοχα έκλεισες το υπέροχο κείμενό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις